Akreditacija Erasmus+ 2020

Razpisi

Erasmus+ akreditacija 2020

Erasmus akreditacija je orodje, namenjeno organizacijam na področjih šolskega izobraževanja, PSI in izobraževanja odraslih, ki želijo vzpostaviti ali nadaljevati mednarodno sodelovanje. Dodelitev Erasmus akreditacije potrjuje, da je institucija oz. organizacija pripravila načrt za izvedbo visokokakovostnih aktivnosti mobilnosti v okviru širših prizadevanj za razvoj svoje organizacije.

Organizacije PSI, ki imajo veljavno listino Erasmus+ za mobilnost v poklicnem in strokovnem izobraževanju, s prijavo na ta razpis svojo akreditacijo prenesejo na prihodnji program. Te organizacije lahko zaprosijo za poseben poenostavljen postopek za imetnike listine za mobilnost v poklicnem in strokovnem izobraževanju. V okviru tega razpisa se lahko imetnikom veljavne listine za mobilnost v PSI podeli tudi znak odličnosti za priznanje njihovega preteklega dela in predanosti kakovosti.

Institucijam z Erasmus akreditacijo bo omogočen poenostavljen dostop do možnosti financiranja v okviru ključnega ukrepa 1 prihodnjega programa Erasmus (2021–2027).

Razpisni roki

Rok prijave je 29. oktober 2020 (ob 12:00:00)

Razpisna dokumentacija

Omejitev! Splošni šolski sektor: Omejitev št. dodeljenih akreditacij – na področju šolskega izobraževanja bo dodeljeno največ 70 akreditacij. Na drugih področjih število ni omejeno, akreditacija bo dodeljena vsem prijaviteljem, ki bodo dosegli minimalni kriterij v ocenjevanju.

Pomembno! Organizacija lahko pridobi več akreditacij, a le po eno za posamezno področje. Če ima vaša organizacija organizacijske enote, ki izvajajo izobraževanja z različnih področij (splošno douniverzitetno (šolsko) izobraževanje (SE), poklicno in strokovno izobraževanje (PSI) in/ali nepoklicno izobraževanje odraslih (IO)), kot so to npr. šolski centri, se le-ti prijavijo za pridobitev akreditacije za relevantna področja z ločenimi prijavnicami.

Prijava

Prijavni obrazci (prijava je spletna preko portala Evropske komisije in je potreben EU Login; prijava se odda samo spletno!)

Organizacija lahko pridobi več akreditacij, a le po eno za posamezno področje. Če ima vaša organizacija organizacijske enote, ki izvajajo izobraževanja z različnih področij (splošno douniverzitetno (šolsko) izobraževanje (SE), poklicno in strokovno izobraževanje (PSI) in/ali nepoklicno izobraževanje odraslih (IO)), kot so to npr. šolski centri, se le-ti prijavijo za pridobitev akreditacije za relevantna področja z ločenimi prijavnicami. Osnovne informacije so tudi v brošuri EK.

Seminarji za prijavitelje
Rezultati/sklepi

Z veseljem objavljamo sklepe o izboru za Razpis za pridobitev Erasmus akreditacije 2020. Vsem novim nosilcem Erasmus akreditacije iskreno čestitamo. Vsi prijavitelji boste v prihodnjih dneh na e-naslov kontaktne osebe prejeli podroben komentar zunanjih ocenjevalcev, ki vam bo v pomoč ob izvedbi aktivnosti oz. ob pripravi nove vloge.

SKLEP o izboru Erasmus akreditacija za področje šolskega izobraževanja

SKLEP o izboru Erasmus akreditacija za področje poklicnega in strokovnega izobraževanja

SKLEP o izboru Erasmus akreditacija za področje izobraževanja odraslih

Strateški dokumenti

Strateške dokumente lahko najdete v CMEPIUS-ovi knjižnici.

Več informacij

Osnovne informacije so tudi v brošuri EK.

1. Vsebina projekta

Prvi korak je odločitev, da se boste vključili v mednarodne projekte, da obstaja želja in potreba po mednarodnem sodelovanju. V nadaljevanju se je potrebno vprašati KAJ želimo s projektom spremeniti, KAJ je namen projekta in v nadaljevanju KDO je naša ciljna publika, KOMU bodo aktivnosti/rezultati namenjeni? Glavna je torej odločitev o temi/vsebini, ki jo boste znotraj projekta naslavljali. Sledi priprava analiz stanja oziroma analize potreb. Več o tem si lahko preberete tukaj (spletna povezava). Več informacij najdete v 5 ključnih elementov projekta.

2. Iskanje primerne akcije

Na točki, ko boste vedeli kaj želite s projektom doseči je potrebno poiskati ustrezno akcijo znotraj programa. Različne akcije programa Erasmus+ ponujajo različne možnosti, naslavljajo različne ciljne skupine in imajo različen namen. V akcijah individualnih aktivnosti gre za izmenjavo učencev, za profesionalni razvoj zaposlenih na šolah, za krepitev mednarodne mreže. V akcijah strateških partnerstev pa je v ospredju iskanje rešitev, izmenjava dobrih praks, priprava novih skupnih gradiv, naslavljanje izzivov z več različnih zornih kotov, povezovanje predvsem po vertikali in ne samo horizontali. Predlagane rešitve morajo biti aktualne ne samo za ustvarjeno partnerstvo ampak tudi širše. Na naši spletni strani dobite okvirne opise akcij, v Vodniku za prijavitelje pa vse podrobnosti.

3. Mednarodno partnerstvo

Ne glede na to, za katero akcijo se boste odločili, je potreben resen razmislek o sestavi mednarodnega partnerstva. Odvisno od zahtevnosti akcije in projekta ter vaših izkušenj se boste lotili iskanja partnerjev v tujini. Prve mednarodne partnerje boste mogoče iskali glede na državo iz katere prihajajo (ker ste prebrali, da so v temi, ki vas zanima zelo dobri), mogoče bodo prvi vaši partnerji prihajali z držav, ki ste jih že obiskali, vi ali vaši sodelavci, v sklopu profesionalnega razvoja. Bolj kot boste izkušeni, večje bodo tudi vaše zahteve po točno določenem partnerju v tujini (glede na tip institucije, regijo, njihovo ekspertizo). Mednarodne partnerje si lahko poiščete s pomočjo različnih portalov kot so School Education Gateway, Twinning, EPALE ali v skupinah na socialnih omrežjih (LinkedIn, Facebook …), preko pobratenih občin, s pomočjo znancev v tujini ali pa sodelavcev, ki so že bili v tujini na kakšnem usposabljanju.

4. Oblikovanje tima na vaši instituciji

V projektu ne more sodelovati zgolj ena oseba z institucije. Poiskati si morate ustrezne sodelavce, ki vam bodo pomagali. Zaželeno je, da člani ekipe posedujejo čim bolj različna znanja, kompetence, sposobnosti. Mogoče boste prvo skupino oblikovali bolj glede na njihovo željo po sodelovanju, na podlagi zavzetosti in medsebojnega razumevanja in boste v nadaljevanju gradili ekipo v smeri večje pestrosti in raznolikosti. Motiviranje sodelavcev za sodelovanje je lahko včasih velik izziv. V kolikor jih nikakor ne morete angažirati, lahko poizkusite s projekti eTwinning (če prihajate z vrtca, osnovne ali srednje šole, višjega ali visokošolskega zavoda, ki usposablja bodoče učitelje), kjer ni potreben tim ampak lahko projekt vodite sami.

5. Oddaja prijavnice

V zadnjem koraku sledi priprava in oddaja prijavnice. Pred tem naj vam partnerji pripravijo opise lastnih institucij. Najbolj učinkovito je, če jim postavite zelo natančna vprašanja, na katera vam morajo odgovoriti. Razdelite si naloge pisanja prijavnice, organizirajte več kratkih in učinkovitih spletnih srečanj. Ne pozabite, da nekatere akcije, pod določenimi pogoji omogočajo tudi dodatna sredstva za pripravo na projekt. Več o tem si lahko preberete na naši spletni strani (spletna povezava). Pred oddajo si poiščite t.i. kritičnega prijatelja, ki bo prebral vsaj povzetek projekta, in vam posredoval iskreno povratno informacijo o jasnosti zapisanega. Ne pozabite si ogledati še 5 korakov do oddaje vloge.

In ne nazadnje, UŽIVAJTE V MEDNARODNIH PROJEKTIH.

1. Vsebina projekta

Prvi korak je odločitev, da se boste vključili v mednarodne projekte, da obstaja želja in potreba po mednarodnem sodelovanju. V nadaljevanju se je potrebno vprašati KAJ želimo s projektom spremeniti, KAJ je namen projekta in v nadaljevanju KDO je naša ciljna publika, KOMU bodo aktivnosti/rezultati namenjeni? Glavna je torej odločitev o temi/vsebini, ki jo boste znotraj projekta naslavljali. Sledi priprava analiz stanja oziroma analize potreb. Več o tem si lahko preberete tukaj (spletna povezava). Več informacij najdete v 5 ključnih elementov projekta.

2. Iskanje primerne akcije

Na točki, ko boste vedeli kaj želite s projektom doseči je potrebno poiskati ustrezno akcijo znotraj programa. Različne akcije programa Erasmus+ ponujajo različne možnosti, naslavljajo različne ciljne skupine in imajo različen namen. V akcijah individualnih aktivnosti gre za izmenjavo učencev, za profesionalni razvoj zaposlenih na šolah, za krepitev mednarodne mreže. V akcijah strateških partnerstev pa je v ospredju iskanje rešitev, izmenjava dobrih praks, priprava novih skupnih gradiv, naslavljanje izzivov z več različnih zornih kotov, povezovanje predvsem po vertikali in ne samo horizontali. Predlagane rešitve morajo biti aktualne ne samo za ustvarjeno partnerstvo ampak tudi širše. Na naši spletni strani dobite okvirne opise akcij, v Vodniku za prijavitelje pa vse podrobnosti.

3. Mednarodno partnerstvo

Ne glede na to, za katero akcijo se boste odločili, je potreben resen razmislek o sestavi mednarodnega partnerstva. Odvisno od zahtevnosti akcije in projekta ter vaših izkušenj se boste lotili iskanja partnerjev v tujini. Prve mednarodne partnerje boste mogoče iskali glede na državo iz katere prihajajo (ker ste prebrali, da so v temi, ki vas zanima zelo dobri), mogoče bodo prvi vaši partnerji prihajali z držav, ki ste jih že obiskali, vi ali vaši sodelavci, v sklopu profesionalnega razvoja. Bolj kot boste izkušeni, večje bodo tudi vaše zahteve po točno določenem partnerju v tujini (glede na tip institucije, regijo, njihovo ekspertizo). Mednarodne partnerje si lahko poiščete s pomočjo različnih portalov kot so School Education Gateway, Twinning, EPALE ali v skupinah na socialnih omrežjih (LinkedIn, Facebook …), preko pobratenih občin, s pomočjo znancev v tujini ali pa sodelavcev, ki so že bili v tujini na kakšnem usposabljanju.

4. Oblikovanje tima na vaši instituciji

V projektu ne more sodelovati zgolj ena oseba z institucije. Poiskati si morate ustrezne sodelavce, ki vam bodo pomagali. Zaželeno je, da člani ekipe posedujejo čim bolj različna znanja, kompetence, sposobnosti. Mogoče boste prvo skupino oblikovali bolj glede na njihovo željo po sodelovanju, na podlagi zavzetosti in medsebojnega razumevanja in boste v nadaljevanju gradili ekipo v smeri večje pestrosti in raznolikosti. Motiviranje sodelavcev za sodelovanje je lahko včasih velik izziv. V kolikor jih nikakor ne morete angažirati, lahko poizkusite s projekti eTwinning (če prihajate z vrtca, osnovne ali srednje šole, višjega ali visokošolskega zavoda, ki usposablja bodoče učitelje), kjer ni potreben tim ampak lahko projekt vodite sami.

5. Oddaja prijavnice

V zadnjem koraku sledi priprava in oddaja prijavnice. Pred tem naj vam partnerji pripravijo opise lastnih institucij. Najbolj učinkovito je, če jim postavite zelo natančna vprašanja, na katera vam morajo odgovoriti. Razdelite si naloge pisanja prijavnice, organizirajte več kratkih in učinkovitih spletnih srečanj. Ne pozabite, da nekatere akcije, pod določenimi pogoji omogočajo tudi dodatna sredstva za pripravo na projekt. Več o tem si lahko preberete na naši spletni strani (spletna povezava). Pred oddajo si poiščite t.i. kritičnega prijatelja, ki bo prebral vsaj povzetek projekta, in vam posredoval iskreno povratno informacijo o jasnosti zapisanega. Ne pozabite si ogledati še 5 korakov do oddaje vloge.

In ne nazadnje, UŽIVAJTE V MEDNARODNIH PROJEKTIH.

CMEPIUS
Skip to content