Znani nagrajenci evropske nagrade za inovativno poučevanje v letu 2024

Osnovna šola Miklavž na Dravskem polju je letošnja dobitnica evropske nagrade za inovativno poučevanje, ki jo najboljšim projektom in sodelujočim učiteljem podeljuje Evropska komisija. Njen namen je proslaviti dosežke učiteljev in šol, promovirati inovativne prakse učenja in poučevanja ter izpostaviti pomen programa Erasmus+  pri povezovanju učiteljev iz vse Evrope.

16. septembra je Evropska komisija razglasila letošnjih 96 nagrajencev, ki prihajajo iz 32 držav.

Evropsko nagrado za inovativno poučevanje Evropska komisija podeli odličnim projektom programa Erasmus+, vsako leto na posebno tematiko – letošnja je bila dobrobit v šoli. Izbor nagrajencev opravijo posamezne nacionalne agencije, v Sloveniji je to CMEPIUS – Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja. Predstavniki nagrajenih institucij bodo novembra odpotovali v Bruselj, kjer se bodo zbrali na slavnostni razglasitvi nagrajencev, čas pa bodo izkoristili tudi za druženje in izmenjavo odličnih pedagoških praks.

Evropska nagrada za inovativno poučevanje pomeni pomembno potrditev vsem sodelujočim v nagrajenih projektih in je priznanje za odlične pedagoške prakse, ki se kažejo v okviru projektov Erasmus+ in odražajo v rednem pedagoškem delu na vseh ravneh izobraževanja.

Kratek opis nagrajenega projekta:

Osnovna šola Miklavž na Dravskem polju

Nagrajeni Projekt je celostno obravnaval področje dobrobiti v šoli in ustvarjanja pozitivne šolske klime, saj so bili v aktivnosti vključeni vsi – od ravnateljice, pomočnice ravnateljice, učiteljev, učencev vseh razredov ter šolskega osebja. Udeleževali so se mobilnosti, kjer so izmenjevali različne prakse, in sodelovali na delavnicah na temo reševanja konfliktov, čuječnosti, mediacije, tehnik sproščanja itd. Tako učenci kot učitelji so pridobili različna orodja in spoznali različne metode na prej omenjenih področjih, s tem pa so postali bolj opolnomočeni za reševanje konfliktov. Učitelji pri svojih urah še naprej uporabljajo različne tehnike sproščanja in druge metode, ki prispevajo k uspešnejšemu delu z učenci in reševanju primerov neprimernega vedenja. V projektu so sodelovali tudi z lokalno skupnostjo v obliki medgeneracijskih razprav, problematiko pa predstavili tudi v lokalnem otroškem svetu in celo v Državnem zboru. Z bolje opremljenimi učitelji, učenci in osebjem za reševanje različnih težav ter s podporo lokalne skupnosti je šola postala varnejše in bolj vključujoče okolje. Sčasoma so se zmanjšala števila razrednih ur na temo nasilja in prestopništva, jutranja srečanja na temo nasilja v določenih razredih pa niso več potrebna. Zanimanje za učenje o mediaciji se je povečalo. Šolska klima je postala bolj prijetna, učenci pa se v šoli počutijo bolj varne in sprejete.

Projekt je bil izveden v okviru akreditacije Erasmus+, ki poleg dobrobiti v šoli zasleduje več različnih ciljev.

Oznake:
CMEPIUS
Skip to content