Center Republike Slovenije
za mobilnost in evropske programe
izobraževanja in usposabljanja
ERASMUS DAYS: 14.–19. oktobra 2024
V okviru Erasmus dni vabimo vse sodelujoče v programu Erasmus+, da organizirate ali sodelujete na dogodkih, ki promovirajo projekte in priložnosti, ki jih ponuja program.
Več informacij tukaj.
Želim sodelovati
v EU projektu.
Kako začeti?
Kaj potrebujem za prijavo?
Kako si lahko pomagam?
Program že poznam.
Kakšne možnosti sodelovanja nudi program?
Kako pripraviti kakovostno vlogo za sofinanciranje?
Vodim EU projekt.
Programsko obdobje
2014–2020
Pogodbena dokumentacija in odgovori na pogosta vprašanja.
Aktualno
Napovednik
- Po
- To
- Sr
- Če
- Pe
- So
- Ne
- 30
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Events for 1 oktober
Events for 2 oktober
Events for 3 oktober
Events for 4 oktober
Events for 5 oktober
Events for 6 oktober
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
Events for 7 oktober
Events for 8 oktober
Events for 9 oktober
Events for 10 oktober
Events for 11 oktober
Events for 12 oktober
Events for 13 oktober
Events for 14 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 15 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 16 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 17 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 18 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 19 oktober
Erasmus dnevi 2024
Events for 20 oktober
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
Events for 21 oktober
Events for 22 oktober
Events for 23 oktober
Osnove orodja Beneficiary module (BM) za KA131
Events for 24 oktober
Events for 25 oktober
Events for 26 oktober
Events for 27 oktober
- 28
- 29
- 30
- 31
- 1
- 2
- 3
Events for 28 oktober
Events for 29 oktober
Events for 30 oktober
Events for 31 oktober
Erasmus dnevi 2024Erasmus+
Erasmus dnevi 2024Erasmus+
Erasmus dnevi 2024Erasmus+
20 let CMEPIUS-a
20 let spominov
V letu 2023 je CMEPIUS praznoval svoj 20. rojstni dan. Ob tej priložnosti smo posneli video z našimi zaposlenimi in pogodbeniki, ki so z nami že od samih začetkov.
Učinki programa Erasmus+
skozi oči udeležencev
Spodaj si lahko ogledate videe o učinkih programa Erasmus+ na udeležence in institucije na vseh štirih področjih izobraževanja, ki jih izvajamo na CMEPIUS-u.
Izjave ravnateljev in koordinatorjev o učinku mednarodnega sodelovanja:
»Mednarodni projekti so dodobra posegli v delovanje šole, spodbudili smo veliko sodelavcev za sodelovanje, širina ciljev projektov pa je omogočila, da je vsak od sodelujočih našel področje, ki ga je zanimalo.«
Ravnatelj osnovne šole
»Učinek in vpliv na udeležence mobilnosti se kažeta tako na osebni kot tudi profesionalni ravni. Pri študentih, ki so se udeležili študija ali prakse, opažamo predvsem izboljšanje na ravni ključnih kompetenc in spretnosti ter mehkih veščin, ki so prenosljive, zlasti na trgu dela, kar prispeva k večji zaposljivosti. Med temi kompetencami so npr. jezikovne kompetence, medkulturnost, odprtost, prilagodljivost, sodelovanje v timih, logično razmišljanje in kreativnost. Na te kompetence so pozorni tudi delodajalci, ki izkušnje z mobilnosti čedalje bolj upoštevajo pri zaposlovanju.«
Koordinator institucije terciarnega izobraževanja
»… učitelj mora sam ugotoviti, da želi nekaj več, kajti zame učitelj, ki se ne povezuje z zunanjimi institucijami, ali na državnem ali mednarodnem nivoju, čez deset let ni več uporaben učitelj. Njegovo znanje stagnira …«
Ravnatelj srednje šole
»Če bi bila postavljena v vlogo mentorja začetniku mednarodnega sodelovanja, bi ga najprej vprašala, če je on motiviran za mednarodno sodelovanje, kajti pomembno je, da je ravnatelj podpora projektom – spodbujevalec. In potem bi mu svetovala, da poišče, oblikuje tim, ki bi začel tipati področja. ….. tim, ki ga sestavljajo različni učitelji.«
Ravnatelj osnovne šole
»Mednarodno projektno sodelovanje je v vrtec prineslo številne inovativne prakse … začeli smo z uvajanjem IKT v VIZ delo … pridobili smo veliko znanja in novih spretnosti, ki jih uspešno uvajamo v VIZ delo in prenašamo na sodelavce … spoznali smo nove metodologije dela z otroki …«
Ravnatelj vrtca
»Učitelji so postali spretni in so večino teh stvari pripravili pri pouku; to ni bilo več popoldansko delo. To pomeni, da v bistvu vedno bolj vidijo, da s tem bogatiš pouk, ne pa da je to dodatno delo … Ugotovili so, da je to ena pomembna reč, da to ne škodi pouku.«
Ravnatelj srednje šole
»Se mi zdi, da ko dobiš skupaj 15 ali 20 ljudi iz Evrope, ki delajo različne stvari, se naučiš toliko, kot prej niti nisi pričakoval, da je mogoče. Pričakovala sem, da bo poudarek bolj na tem, kar bo predavatelj povedal nam, ampak smo ugotovili, da je ogromno nekega znanja že med nami, in če se malo zamenjaš, pogovarjaš o teh stvareh, […] dobiš ogromno idej pa tudi rešitev problemov, ki jih imaš doma, pa še niti vedel nisi, da so problemi.«
Koordinator institucije za izobraževanje odraslih
»… potreba je in v roku dveh let bosta že nek učinek in neka rešitev za tisti problem. Tako da, kar zadeva odzivnost na kakršno koli problematiko ali pa potrebo, je Erasmus res zelo hiter. Ko se pojavi nekaj, se pojavijo tudi projekti na to temo, ki to naslavljajo. […] Tukaj vidim Erasmus res kot neko super orodje teh krovnih organizacij, da dejansko zadeve prihajajo noter, da prihajajo neke dobre prakse v okolje, koder mogoče drugače ne bi prišle.«
Koordinator institucije za izobraževanje odraslih
»Iz leta v leto ugotavljamo, da ima program Erasmus+ ogromen vpliv na razvoj in internacionalizacijo univerze, saj nam predstavlja rešitve za naše izzive in omogoča razvoj in modernizacijo. Tega se vedno bolj zavedajo tudi vodstvo univerze in vodstva fakultet, zato je program Erasmus+ vedno bolj vpet v delovanje univerze in se sodelovanje vedno bolj osredotoča na strateška partnerstva, ki se nato nadgrajujejo še v drugih projektih. Eden najpomembnejših učinkov sodelovanja v programu Erasmus+ je razvoj študijskih programov v angleščini.«
Koordinator institucije terciarnega izobraževanja