PREDSTAVLJAMO: Indeks inkluzivnosti

Veseli in ponosni smo, da je publikacija Indeks inkluzivnosti: Priročnik za razvoj šol, ki jih usmerjajo inkluzivne vrednote (Booth in Ainscow, 2016) z našo pomočjo našla pot tudi v slovenski jezik in šolski prostor.

Na sliki je sta tiskana izvoda publikacije Indeks inkluzivnosti. Prvi prikazuje naslovko, drugi pa je odprt na strani z naslovom Kazalniki z vprašanji.

Posebej se zahvaljujemo sodelavki Ivani Majcen kot pobudnici tega projekta in eni izmed strokovnih urednic te publikacije, ki bo prav gotovo vplivala na slovenski izobraževalni prostor. K urejanju prevoda so pomembno prispevali tudi:

  • dr. Vida Vončina, Swinburne University of Technology, Australia,
  • dr. Irena Lesar, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani,
  • dr. Robi Kroflič, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko,
  • dr. Gregor Torkar, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in UNESCO katedra o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj

Vsebino publikacije je v svojih besedah odlično povzela dr. Irena Lesar, ena od strokovnih urednic slovenske izdaje: »Indeks inkluzivnosti je priročnik, ki pomaga udejanjati širše pojmovanje inkluzivnosti v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, spodbuja prevpraševanja in (po potrebi) spreminjanje ustaljenih vzgojno-izobraževalnih praks ter soustvarja inkluzivno (pred)šolsko fizično in socialno okolje

Vabljeni k branju priročnika, ki daleč presega zgolj inkluzijo otrok s posebnimi potrebami in spodbuja celovit pristop k šolski kulturi, kjer je raznolikost razumljena kot vrednota, ne kot izjema.

Indeks inkluzivnosti je na voljo tako v tiskani obliki, kot tudi v spletni. Slednja je dostopna tukaj.

Publikacijo je v slovenskem prostoru izdal in omogočil CMEPIUS.

Na sliki so tiskani izvodi publikacije Indeks inkluzivnosti
Oznake:
CMEPIUS
Skip to content