Veseli in ponosni smo, da je publikacija Indeks inkluzivnosti: Priročnik za razvoj šol, ki jih usmerjajo inkluzivne vrednote (Booth in Ainscow, 2016) z našo pomočjo našla pot tudi v slovenski jezik in šolski prostor.

Posebej se zahvaljujemo sodelavki Ivani Majcen kot pobudnici tega projekta in eni izmed strokovnih urednic te publikacije, ki bo prav gotovo vplivala na slovenski izobraževalni prostor. K urejanju prevoda so pomembno prispevali tudi:
- dr. Vida Vončina, Swinburne University of Technology, Australia,
- dr. Irena Lesar, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani,
- dr. Robi Kroflič, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko,
- dr. Gregor Torkar, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta in UNESCO katedra o izobraževanju učiteljev za trajnostni razvoj
Vsebino publikacije je v svojih besedah odlično povzela dr. Irena Lesar, ena od strokovnih urednic slovenske izdaje: »Indeks inkluzivnosti je priročnik, ki pomaga udejanjati širše pojmovanje inkluzivnosti v vzgojno-izobraževalnih ustanovah, spodbuja prevpraševanja in (po potrebi) spreminjanje ustaljenih vzgojno-izobraževalnih praks ter soustvarja inkluzivno (pred)šolsko fizično in socialno okolje.«
Vabljeni k branju priročnika, ki daleč presega zgolj inkluzijo otrok s posebnimi potrebami in spodbuja celovit pristop k šolski kulturi, kjer je raznolikost razumljena kot vrednota, ne kot izjema.
Indeks inkluzivnosti je na voljo tako v tiskani obliki, kot tudi v spletni. Slednja je dostopna tukaj.
Publikacijo je v slovenskem prostoru izdal in omogočil CMEPIUS.